[Anime/2021/1]

[Anime/2021/1/1]

  • Author: HA2B8Mc6

what site are you using to watch anime. I really love gogoanime.sh because there is almost every anime dubbed and you can download anime in different resolutions

[Anime/2021/1/2]

  • Author: CZdEWzU6

I don't get why anyone wouldn't use Nyaa.si or a legit service like Crunchyroll.

[Anime/2021/1/3]

  • Author: HA2B8Mc6

crunchyroll has got ads!:mad:

[Anime/2021/1/4]

  • Author: DmTOhPkr

I just torrent shit from NYAA

[Anime/2021/1/5]

  • Author: Bjss4NKa

i stream from 9anime like a goon. sometimes the subs are complete shit, though that mostly happens with less popular series (i think it might be bot translation).

[Anime/2021/1/6]

  • Author: 77kkVvzx

I torrent from nyaa, but I kind of feel bad. If I just purchase a crunchyroll subscription and just torrent for the superior experience, will I be absolved of my sins?

[Anime/2021/1/7]

  • Author: 9pK3R5bE

@6 Nah fuck crunchyroll and subscription services in general

[Anime/2021/1/8]

  • Author: oJDb1ne6

paying for services is gay and cringe, unless it guaranteed more Tomoko, I ain't paying shit

[Anime/2021/1/9]

  • Author: Xw/yFa4L

Torrenting is the way God taught us

[Anime/2021/1/10]

  • Author: byguDWI4

Bakabt, animetorrents, and nyaas have been my go to since high school. I still remember the bakabt interviewer instantly giving me an account when I sent them my animetorrents page with my 10 ratio. I even completely fucked up the questions they asked before that lol.

[Anime/2021/1/11]

  • Author: /Fpgho1D

animepahe has always served me well